a diurnal invocation

Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakan ku. Aku adalah hambamu.Aku akan setia pada perjanjianku dgn-Mu semampuku.Aku berlindung kepada Mu dari kejahatan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku oleh kerana itu ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Isnin, 11 April 2011

lamanya tak jengok umah sendiri

Assalammuaalaikum....
wah lamanya dah tak jengok umah....rumput pun dah panjang....ni kena sembur racun ni...wakakaka.... rindu jugak nak berblogger tapi apakan daya segalanya membataskan....chewah...dengan kesibukan kerja...kesihatan kurang elok sejak dua menjak ni.. insyaalah dunia akan di sambung semula bila segala kesulitan dapat diatasi dan keadaan telah kembali pulih seperti sedia kala... kepada semua penduduk sarawak selamat mengundi....pilihlah calon pemimpin anda dengan bijak...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan