a diurnal invocation

Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakan ku. Aku adalah hambamu.Aku akan setia pada perjanjianku dgn-Mu semampuku.Aku berlindung kepada Mu dari kejahatan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku oleh kerana itu ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Khamis, 27 Januari 2011

kampungku


Permulaan pembukaan cerita ni nak cita tentang kpg la dulu....sekarang ni musim padi kat kpg...bila tengok sawah bendang nampak seronok je...meriah ngan 'gantungan'...ala-ala org2 le tu...sebenarnya fungsi untuk menakutkan burung...meriahkan...padi pun baru je nak masak....siap ada pondok tmpt tunggu lagi...

1 ulasan:

  1. Bestnya melihat padi menghijau..rindu kampung halaman..raya cina baru nk pulang..hoho

    BalasPadam