a diurnal invocation

Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakan ku. Aku adalah hambamu.Aku akan setia pada perjanjianku dgn-Mu semampuku.Aku berlindung kepada Mu dari kejahatan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku oleh kerana itu ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Isnin, 11 Julai 2011

heheheeh..coret..coret....

wah..lamanya tak berentry....bkn apa ni baru masuk keja..setelah 1 minggu bercuti....mata kena virus..ni pon rasa masih kabor..kabor je...bangun pagi pon masih susah nak bukak mata coz ada je benda menghalang pandangan..hehehe...
insyaalah entry akan bersambung lagi bila ada kelapangan n bila dapat mengagahkan diri untuk bersiaran..hehehehe...viirus m tengah melanda .......tapi rajin 'berambeh' pi umah org.....:)
kepada yg follow blog kita TQVM.....kite selalu pg rumah korang, tapi umah sendiri kdg2 baru jengok....hehheehe..:p
dah masuk bulan julai dah...tak lama lagi nak puasa pas tu raya.... baju raya lom ada lagi..nampaknya utk suami n anak2 memang beli ready maid le nampaknya.. untuk diri sendiri..tgh memboyot ni pakai jelah uniform....hehehe..nak buat baju baru pun mcm membazir je kalau di buat utk uniform ibu2 boyot ni.... bkn apa klau uniform pon jarang jugak nak di guna..nanti kalau beli kain mahal ....buat pulak utk uniform..sayang lah kan...coz tak selalu di guna... lepas ni nak simpan terus dlm peti jelah...hehehehe...mcm dah tak larat dah rasanya...

2 ulasan:



  1. توفر الشركة لعملاؤها الكرام الكثير من خيارات و برامج عمليات تنظيف المنازل
    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    وخبرتنا العملية و استطلاعنا الدائم لسوق خدمات تنظيف الشقق يؤكد لكم عملاؤنا الكرام انكم حتما ستجدون ما يناسب
    احتياجاتكم ضمن شرائحنا المختلفة والمتعددة المصممة خصيصا لتلبى مختلف احتياجاتكم فى اعمال تنظيف المنازل بالجبيل
    تنظيف المنازل بالقطيف انتشر بكثرة بين الناس لضمان الحصول على افضل اسعار تنظيف الشقق ذلك لأن شركات التنظيف لديها من
    العمالة ما يكفي لأنجاز المهام فى اقل مدة زمنية، ايضاَ كل شركة تنظيف من المفروض ان يتوفر بها ماكينات تنظيف مخصصة فى
    تنظيف الفلل و تنظيف القصور ونظافة المنازل وكل ماكينة تنظيف تقوم بمهام معينة يصعب على ربة المنزل القيام بها بمفردها
    مثل تنظيف القماش و لهذا يفضل إسناد المهمة إلي افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف شركة تاج الافضل دائما 0551844053
    شركة تنظيف بالجبيل
    شركة تنظيف سجاد بالجبيل
    شركة تنظيف شقق بالجبيل
    شركة تنظيف فلل بالجبيل


    شركة تنظيف مجالس بالجبيل
    شركة تنظيف منازل بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف
    شركة تنظيف سجاد بالقطيف
    شركة تنظيف شقق بالقطيف

    BalasPadam