a diurnal invocation

Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakan ku. Aku adalah hambamu.Aku akan setia pada perjanjianku dgn-Mu semampuku.Aku berlindung kepada Mu dari kejahatan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku oleh kerana itu ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Jumaat, 21 Januari 2011

pembuka kata

Alhamdulillah, akhirnya berjaya juga menubuhkan blog sendiri. Selama ni cuma membaca blog orang dan akhirnya terpanggil untuk membuka blog sendiri....mula mula terkontang kanting la jugak..nasib baik ada best friend yang sentiasa mendorong dan memberi tunjuk ajar,... TQ @HaSue.....semoga dgn terciptanya blog ini akan lebih memberi manfaat kepada diri sendiri ...:)

1 ulasan:

  1. alhamdulillah...sama2 tie..semoga semakin meriah dunia blogging dengan kehadiran kawan2..hehe..

    BalasPadam