a diurnal invocation

Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakan ku. Aku adalah hambamu.Aku akan setia pada perjanjianku dgn-Mu semampuku.Aku berlindung kepada Mu dari kejahatan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku oleh kerana itu ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Jumaat, 18 Februari 2011

Jom jamu selera ngan tapai nasi..


hari ni nak publish tapai nasi pulak....sebenarnya diri sendiri tak pandai makan tapai ni...hehehehe...tak tahulah..jenoh dah coba tapi tak penah nak diterima tekak... dulu..dulu masa masih dare...chewah...(10 taun yg lepas)mak selalu suruh gaulkan raghi ngan nasi..katanya...time dia dara dulu kalu buat tapai mesti manis..chewah..(bila dah kawin mungkin dah tak semanis dulu kot)...heheehe..bleh pakai ke alasan mak aku tu...tapi kan bila dia cakap macam tu semangat jugak nak buat....chewah..nak buktikan masih perawan lah konon...hahaha..yang bestnya tiap kali gaul mesti manis..tu yang semangat tu...org yg makan kata le... diri sendiri tak penah nak rasa...


 ma, mmmm sedaplah...
Yang kat ni penggemar tapai..tengah menikmati kemanisan tapai bersama ayah....yang ni anak no 2 memang suka sangat makan tapai..yang sulung tu mcm mamanya tak reti nak makan..nengok je lah...kalau dulu masa mak mertua masih tinggal ngan kita bila dia buatkan tapai nasi ni untuk anak dia, bila tapai nasi dah masak mesti dia buatkan apam tapai pulak untuk menantu dia ni..hehehe..mkn apam tapai reti lah pulak...
yea...abis sudah adik makan nasi ma...adek mo satu lagi....
anak saya panggil tapai ni nasi....hehehe..best sungguh seronok nengok mereka mkn...berselera sungguh....


2 ulasan:

  1. nyamannnya tapaiiii...geng ku tu suka hantap tie..mintakkk eh!hihi

    BalasPadam
  2. hehehe...sue..abis sudah...itu pun payah kan nyuuh ninggalik dangan...geng ku tu juak sue memang hantu tapai..aku nda pandai luan suemakan

    BalasPadam