a diurnal invocation

Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakan ku. Aku adalah hambamu.Aku akan setia pada perjanjianku dgn-Mu semampuku.Aku berlindung kepada Mu dari kejahatan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku oleh kerana itu ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Rabu, 18 Mei 2011

cupcake

sinambungan cita dari blog bro RYO. ari tu ada order cupcake dari die... bkn apa anak yg sulong tu asyik tunjuk gambar kek yang beraneka warna ni...tak bleh nengok gambar kat tv ka majalah ka..mesti die cakap nak...yg mamanye ni pula tahap kemalasan yg teramat sangat nak godek2..bukan ape..masa membataskan segalanya...chewah..sebenarnya keletihan melebihi dari kerajinan..bukan apa tempat tinggal dgn tmpt kerja jauh...memakan masa 1 jam baru sampai...so bygkan time pukul berapa aku kena bertolak dr umah...n bila balik dari keja dah pukul brapa...memang nak godek2 tu lambat le sikit citanya... tu yang menu pun sebolehnya sesimple2nya..:)chewah...baking diri sendiri dulu...hehehe... sambung cita pasal cupcake ni..ryo ni sama tempat keja ngan mr.hubby...so senang le sikit nak order2 ni..dah kenal2 lagi sonok nak order2..kebetulan sis Hasue die tu pun kawan baik jugak, memang sama sekolah dari form 1- form 5.
masih dlm keta on the way balik dari rumah ryo
ni aksi anak aku yang sulung...sebenarnya baru balik antar si abang ni dari klinik..batuk dan kena serangan asthma..baru lepas kena nab ni....segar bugar jak...
ni pulak aksi si adek pun dalam keta jugak
yang ni dah sampai kat umah...tangan si kecik masih lagi berminat nak makan..
buat RYO terima kasih bebanyak...hasue bertuahnya dapat adek yg pandai segala2nya....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan