a diurnal invocation

Ya Allah, Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakan ku. Aku adalah hambamu.Aku akan setia pada perjanjianku dgn-Mu semampuku.Aku berlindung kepada Mu dari kejahatan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku oleh kerana itu ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Selasa, 10 Mei 2011

daku kembali setelah sekian lama menyepi....

wah....nak cite ape ye..kembali lagi ke alam maya..tapi lom ada mood nak tayang2....kite tayang gambar bunge kegemaran kite ni le dulu.....al kisah bunge ni beli kat pasar selikin dlm taun 2009 aritu..dari 5 pohon, kini tinggal sepohon je... mula2 tanam kat dlm pasu simpan d kpg....lepas tu tengok2 lepas je bebrbunga terus je mcm nak mati...bawa pulak kat umah sendiri...tanam kat tanah coz bunga rose yg kite tanam tepi pagar semuanya subur berbunga....bila tanam kat tanah...satu2 pulak nak mati....tanam balik dlm pasu...bawa balik lg ke kpg coz dah pindah tmpt keja balik kpg, sekarang ni tinggal sepohon..itupun bunganya yg belang merah putih..lain kali snap gambar bile dah berbunga...yg ni pulak dah takde dah....dah tinggal kenangan dah...


lepas ni nak cuba cari kat sini jelah....cari warna yg best..best lain dari yg lain.. ari tupun terpikat coz bungenya memang santek2 siap ada yg belang2 gitu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan